Alla inlägg den 28 september 2009

Av my larsson - 28 september 2009 08:32

ja då var det måndag igen.... låg o drog mig till 20 över 7... var så trött.

theo har åkt till skolan.. med skolbuss... nu ska jag in till malmö och lämna tindra på dagis... sen ska jag till apotek mm... får se vad jag hittar på...  jag o gubben min firar 1 år idag!!! fast han kommer inte komma ihåg det... det vet jag.... synd bara.. jaja sånt man får ta:) nä nu börjar bitchen(tindra) bråka här så.. återkommer senare.... 



tebax.... nyss satt på potatisen.... har städat lite här hemma. theo har en tjej kompis här som han leker med... o tindra springer dom i röven.... men det e väl så med små syskon... dom vill ju vara med dom stora:)

ja var i malmö idag.. satt hemma hos irenes mamma med irene oxå o spela skipbo:) vi lever för det spelet arså....hahaha ja sen hem städa lite åkte inom affären först handla potatis o mjölk... nu har jag diskat oxå... hoppas padde hinner hem idag tills theos fotboll..... orkar inte cykla dit.... jätte jobbigt fast det inte e långt.... men det gör ont.. snart maten klar... hungrig som fan....  nu e maten klar o vi väntar bara på padde nu:)..     höres haaaj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards