Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av my larsson - 11 oktober 2010 21:13

jaha då var det kväll....

det gick jätte bra på inskolningen idag..

där var en annan ettåring som ville krama mig hela tiden hahha så gullig.. men det tyckte inte linnea om hahah...

dom tyckte hon var jätte liten... dom hade aldrig sett så små fötter som linnea har hahah... hon kröp iväg en stund själv o kolla läget så det var ju bra:)

en pojke körde över hennes hand, fröken skulle trösta men hon ville bara till mig... går nog bättre när jag inte e där... men det känns jätte bra iallafall...o linnea verka gilla det!!!


louise(granne) kom med vars en stooor billy hylla till theo o tindra... hon e så go den tjejen... love you...nyss kollat på ullared... inte med här iheller... får se om vi (jag milla o anki) dyker upp på tv:n nån gång i höst!

haha snart e det dax att åka upp igen den 29 november bär det av!

o då e vi en massa tjejer som ska upp...

männen stannar hemma o tar hand om barnen... dom vet deras plats hahahha

nä nu börjaar jag bli trött...

natti natti...

Av my larsson - 11 oktober 2010 08:16

blir så irriterad på dig...  inte konstigt du inte har några vänner du sviker dom om o om igen heeeeellllaaaaaaaaaa tiden!!!!

allting ska handla om dig... hör att du e ute hela tiden, skiter i alla dina vänner o deras fördelsedagar, du säger att din sambo inte klarar av att passa barnen!!! så säger man inte om sin sambo folk snackar!!!!!

men att springa ut på disko då e det helt ok!!!! men födelsedagar...neeeeee

med barn i magen oxå hahahahhaha omg!!!!!

och sliskar sig med andra killar!!!! du har familj där hemma!!!! tänk så får sambon veta det!!!!!!

skäääms, jaja inte mitt liv.... men snälla håll dig då till ditt eget liv.... o lägg av att blanda dig i mitt!!!!! vet att du vill vara som jag!!! men så e det inte!!!! tacka fan för det puuuhhhh!!!

du säger att din sambo alltid kommer vara dig trogen!!! mmm kanske men kommer du??? eee näääää! folk har ögon även ute fast du gömmer dig i ett hörn med en annan!!!!! patetiskt!!!!!!!


Av my larsson - 11 oktober 2010 07:27

haft en super trevlig söndag... tack ja för alla presenter som linnea ick:)

jätte trevligt... inga av barnen var vakna när jag gick upp.... fick nyss väcka theo..

klart han inte kan vara så tyst så att han inte väcker tindra!!!! så tindra vakna oxå!

ska in till malmö sen o fixa o dona....blääää. sen börja inskolning kl 10-11.... tindra ska vara på dagis under tiden inskolningen e.... sen börjar jag jobba runt den 25....

så skönt det ska bli.... längtar!!!!

såå trött på att vara hemma....

sen ska jag in till läkaren på tisdag... sen torsdag oxå.... hoppas det blir bra eter alla jävla läkarbesök nu.....

ska bara ta en kopp kaffe....



så var tvungen att ta mina tok piller oxå....

vi bjöd alla på tacos igår....sen tårta.... o kakor o kaffe... läsk till dom som ville ha... känner att jag vill sova igen.... e såå trött..

jaha jag skulle in till banken idag, men har kommit på att jag råkat dubbelbokat... så jag år ta det ikväll....ffffffffffffffffffffffffffff de e trög den knappen...blir så irriterad på den....linnea sover dock forfarande:)...

får se när hon vaknar!

skriver mer sen...



klockan e ju redan kvart övr 9...fan vad tiden sprang iväg...

snart till dagis.. får bara lämna tindra mellan tiden jag ska inskola linnea..lite trist för vet inte om hon vill gå redan efter en timme från dagis...

hoppas det inte blir liv på henne....

skriver mer sen måste göra klart ungarna.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards