Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av my larsson - 13 oktober 2010 11:35

skit redan dag tre som jag inskolat lill fisen!

det går så snabbt..

när jag kom dit vid halv 10 var jag tvungen att gå på dass.. så tog dom linnea sen när jag kom tillbaka så sa dom det går så bra så du år sätta dig i personal rummet..

o det gjorde jag sen gick dom ut.. så kom jag ut efter en kvart... hon e så duktig min sessa...hon åt en halv banan på frukt stunden..hiihi

gam..

micke laga mat till hela familen larsson, nilsson, holst, edhal...hahaha

kyckling gryta det var gott.. sen baka jag äppelpaj till efterrätt mums...

sen börja tråkig fotboll då gick jag o anki upp o titta på först paradis hotel, sen DH, sen couger town... vi var mäkta trötta när våra pogram var slut.. linnea var vaken hela kvällen igår oxå... hon vägra somna...


nu e det ute, nilo o bella e ett par! hahaha

kämpar med tt äta en macka...

fattar inte varför jag inte kan få ner den....

vill bara spy...


jaja, korv stroganoff till mat idag blir det....

ska jag slänga mig på soffan o titta tv... försöka sova lite oxå... tjing

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards