Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av my larsson - 1 oktober 2009 15:48

ja då har man bölat idag......


inte nog med att jag har hjärtklappningar, ont som fan för foglossningen kan knappt röra mig, sammandragningar som fan idag, plus att jag mår jätte illa, så ska barnen hålla på o slåss o skrika o bara bråka med varann.... blir så trött på det! obarnen vet att jag har så ont så att jag skiter typ i vad dom gör... dom vet om att dom kommer undan med så jävla mycket nu.... o det utnytjar dom till max och det stör mig!!!!

men jag lovar när bebis har kommit så kommer det bli anrda bullar för mina barn..... för då kan jag oxå bära dom o då har jag mer ork kroppsmässigt till att fostra!

det ska bli som innan när dom löd mig....

o nu åkte båda in på rummet.... fick släpa o bära den lilla o det gjorde ont där av tårarna men sen fortsatte jag böla för jag blev så arg o besviken o ja vad nu jag mer blev.. o nu har jag ont som fan...... så ska man stå o diska kan fan inte stå upp i 1 minut innan det gör as ont.... o laga mat..... pallA.... bara 21 dagar kvar nu.... om jag inte går över tiden....vilket jag skjuter mig själv om jag gör... o padde ska spela fottbollsmatch idag halv 6 så han kommer inte hem förenn ikväll... just denna dag när allt blir så fel.... känner bara för att lägga mig o sova tills imorgon.... men det kan man ju inte:(.


var hos barnmorskan idag o allt var bra med bebis o så var vi på tindras dagis o hämtade alla hennes grejor... hon har slutat där nu ju... sen var vi hos irene o spela skipbo..... o tindra lekte med mickes barn...


o så e jag så jävla lack på barnens pappa!!!!

e jag alltid visserligen men fan... sa till han att han måste köpa vinterjacka, termobyxor o skor till banen... men nä det har han inte pengar till för han var på en 25 år fest( som om det kostade flera tusen)

o så ska han på bröllop o köpa bröllops present!!!

ööööhhhh tänkte jag att har man då inte så mycket pengar så får man ju FÖR HELVETE PRIORITERA!!!!! vad som e viktigast... givetvis som alltid så e sprit viktigast för honom för det har han alltid pengar till..... samma sak som när theo gör mål på matcherna så får han 20 kr per mål men inte av sin pappa för han har inga pengar men full samma dag kan han bli... hmmmmm... o aldrig har han varit o sett theo på en match!!!! o det e allt theo vill att hans pappa ska komma o titta men neeeeeej!!! o jag o padde ställer alltid upp om vi kan för stoffe när det gäller barnen... men så fort vi frågAR  om något o behöver byta dag eller nått så e det alltid neeeeeeeeeeeeeeeeej... så därför har vi (jag o padde) bestämt att inte ställa upp för honom mer. inte när det gäller något utan behöver han hjälp får han fråga nån annan.... inte mer än rätt tycker jag.... o det e så mycket mer.... som jag inte orkar ta nu...ska ju laga mat... det blir falukorv o makaroner gott o lätt....

haaaaaj så länge!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards