Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av my larsson - 10 oktober 2009 09:15

ja då var det lördag!

igår så hade vi myskväll med barnen, hyrde film o åt gott.... skoj o mysigt, men alla utom jag hade deckat halv 9!!!!!!

till o med padde!!

halloo jaja vad ska man göra...

idag vakna vi vid 7 upp o äta frukost sen stack padde o jobba vid 8... han ska bara jobba nån timme....

theo har träning idag mellan 11-12 så jag o barnen ska dit... sen efter träningen ska vi till irene o leka litta...:)

sen e det fotboll på tv kl 7 som vi ska kolla på hos paddes föräldrar... sverige-danmark!!!

o jag e sååååååååååå intresserad av det öööööhhhhh nooooooooooooootttt!!!!!!

jaja vad gör man inte för kärleken....


då var det 12 dagar kvar... blev jag påmind av irene.... mmm o vad jag ska hålla på med henne sen när jag fött mooohahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!

jaha..... nu e sängen uppe eller det har jag sagt kanske..... börjat få dö ont i ryggen..... kommer emellanåt... o det gör skit ont.... ganska jobbigt.. igår hade jag knappt ont såååååå skönt.... det onda började inte fören på kvällen....hade glömt hur det var att inte ha foglossning... så skönt det ska bli sen att inte ha det!!

o jag bara kvider alltid jag vet!!!!

men fan.... o gaser i magen har jag nu så det heter duga... o skita gör jag flera gånger om dagen nu... o kissa typ 1000 gånger.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards