Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av my larsson - 9 oktober 2009 12:21

ja det var ett par dagar sedan man skrev....

ja, jag har varit inne på förlossningen för värkarna fortsatte dagen efter o dom blev kraftigare o gjorde ondare o regelbundna... men nääääääääääääääääää falskt alarm hmmm snacka om skämmit.... jaja vad ska man göra åt det... så klart mannen min glömde sin mobil där inne oxå, typiskt honom han gör av med allt o förlägger saker hela tiden....

tindra har börjat på inskolning nu på dagis... o hon skiter fett i mmig..haha skönt hellre det än att hon sitter fastklistrad o inte vill lämna mig...

ja 13 dagar kvar tills flickebarnet ska komma... min man tror att hon kommer den 15:e... fattar inte varför men vi får se...'

har lite värkar idag med men inget stort... jobbig man tror e det på gång nu... blir lika nervös varje gång...

hade as ont i går foglossning,... idag lite bättre... men igår ussshhh fy fan vad ont jag hade.....

nyss kommit hem från dagis, nu har vi fikat lite jag o tindra, o nu har hon deckat på soffan haha... ska nog passa på oxå att vila lite... sen kommer theo hem om en stund oxå... o han kommer väcka henne fast jag säger till han gå in tyst så gör han inte det!

jaha vad ska man ha till middag idag då?

den eviga frågan som aldrig tar slut!!!!

nä tv dax se yaaaaaaaaaa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards