Alla inlägg under oktober 2010

Av my larsson - 7 oktober 2010 15:35

ja, då var man o handla med barnen på ica i bara o tindra betedde sig som fan som vanligt!!  !

så trött på henne ibland... bara för hon inte fick först chokladpudding... sen tuggummi när vi skulle gå ut där ifrån... så hon la sig framför kundvagnen så jag inte kunde köra så jag backa o körde runt henne.... så gjorde vi flera gånger innan vi var framme vid bilen.... omg!!!!      

o jag vet inte vad jag ska göra...... hon lyder mig aldrig... men ja jag e slapp med henne men deto mer jag säger till henne desto kaxigare blir hon mot mig...

fattar inget... sa till mig själv när jag såg barn hålla på så som tindra o många andra barn, att mina barn ska aldrig våga göra nått sånt... mmmmm shhooorreeee....

nu e det snart dax för middag... det blir fläskfile.... potatis o sås....

nån sallad oxå-...  

 o nilo käka bajsblöja imorse nice...  

Av my larsson - 7 oktober 2010 08:03

tillbaka... äter frukost nu... mår så sattans illa...jag har tömt en maskin o lagt in en till o hängt upp kläder o plockat lite grann... loise kom o gick ut med nilo...

vad ska man ha till mat idag då?

nilo ligger under databordet... han la av en sån jävla fis......fyyyyy faaaaaan vad den stinker!!!!!


har nyss ringt en advokat:)

ska ha ensam vårdnad om dom stora barnen....

e så trött på hans fassoner nu... han var full i söndags när jag hämta barnen... han har dom varannan helg kan han för helvete int vänta tills dom e hos mig...

o så knarka rhan ju oxå..eller gjorde enligt honom.. har bett om att få se hans pisse svar men nej har inte fått dom ännu skumt....

o han skulle lämna barnen i söndags för jag lämna dom i fredags... o jag tänkte inte ge mig denna gången, för det slutar alltid med att jag gör både och... men så fort jag hörde hans röst så visste jag om att han drukit.. när han erkände så stack jag snabbare än fan o hämta barnen!!

han e en egoist!!!

sen sjuka han sig från sina barn förra helgen han skulle haft dom..

VISSTE INTE MAN KUNDE SJUKA SIG FRÅN SINA BARN!!!!!!

blir så irriterad...


tur jag har min sambo... han e världens bästa... mina barn älskar honom!

han gör allt med barnen handlar allt till dom...

vilket tyvärr inte deras egen pappa gör...


o barnens pappa har inga extra vinterkläder eller skor eller något till dom!!!

helt sjukt...


bokat kyrkan nu.... 2 juli kl 15:00

ska bli skoj, men jag ska inte vara nykter när jag går in i kyrkan det vill jag lova!


tror jag ska lägga mig o vila lite nu...

skriver sen kanske haaaj

Av my larsson - 4 oktober 2010 22:43

hej hopp!!!

ett bra tag sen man skrev här... herregud arså... ja min dotter e liksom snart 1 år... om 6 dagar

hon har inga tänder ännu.. jätte konstigt tycker jag för både tindra o theo fick sina vid 5 månaders ålder.

hon kan inte gå.. men kryper det gör hon.. går längs med grejer..

sen theo blev nyss 8 år!!!

tindra e 3 ½... det går undan här...

fattar inte att jag e uppe nu... nannar alltid vid deenna tiden...

men anki har varit här o vi drack kaffe o åt kanelbulle.. det e ju kanelbullens dag idag ju...  

jo padde har ju friat oxå... så vi ska ju gifta oss till sommaren..

skriver mer imorgon ögonen går i kors nu....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards